Menu
Zapri
Postopek obravnave kršitev pacientovih pravic je dvostopenjski. Prva obravnava kršitve pacientovih pravic se izvede pred pristojno osebo izvajalca zdravstvenih storitev.
Kadar boste neposredno med zdravstveno oskrbo v Splošni bolnišnici Jesenice izrazili nezadovoljstvo pri izvajanju zdravstvene oskrbe ali nezadovoljstvo z odnosom zdravstvenega delavca oz. sodelavca, bomo skušali nesporazum z dodatnimi pojasnili ali ukrepi odpraviti takoj. To pomeni, da se v primeru kakršnih koli nesporazumov med zdravljenjem najprej obrnite na zdravstvenega delavca oz. sodelavca, ki vam je nudil zdravstveno oskrbo in se skušajte z njim pogovoriti in najti rešitev.
Če sporazuma ne morete doseči oz. z dodatnimi pojasnili ali ukrepi niste zadovoljni, vas bo zdravstveni delavec ali sodelavec seznanil s pravico in postopkom vložitve zahteve za prvo obravnavo kršitve pacientovih pravic.
Zahtevo za prvo obravnavo kršitve pacientovih pravic vložite pri eni od pristojnih oseb za prvo obravnavo pacientovih pravic v 2. nadstropju stavbe E:
Zahteva za prvo obravnavo mora vsebovati naslednje podatke: osebno ime, naslov, kontaktne podatke pacienta, opis domnevne kršitve, podatke o udeleženih zdravstvenih delavcih oziroma sodelavcih, čas in kraj domnevne kršitve, morebitne posledice domnevne kršitve ter morebitni predlog za rešitev sporne zadeve.
Anonimnih, žaljivih ali prepoznih zahtev pristojna oseba ne obravnava.
Prva zahteva se lahko vloži ustno pri pristojni osebi za prvo obravnavo kršitve pacientovih pravic ob torkih in četrtkih od 9.00 do 11.00 ter ob sredah od 13.00 do 15.00, ali pisno na elektronski naslov info@sb-je.si ali poštni naslov Splošna bolnišnica Jesenice, Cesta maršala Tita 112, 4270 Jesenice.
Prvo zahtevo zaradi domnevno neustreznega odnosa zdravstvenih delavcev oz. sodelavcev lahko vložite najpozneje v 15 dneh od nastanka domnevne kršitve.Prvo zahtevo zaradi domnevno neustreznega ravnanja zdravstvenega osebja pri nudenju zdravstvene oskrbe vložite najpozneje v 30 dneh po končani zdravstveni oskrbi.Če ste za kršitev izvedeli kasneje oz. so se posledice kršitve pokazale kasneje, lahko prvo zahtevo vložite tudi po preteku rokov, vendar najkasneje v treh mesecih.
Več o postopku prve prijave v Splošni bolnišnici Jesenice lahko preberete v Protokolu prve obravnave kršitve pacientovih pravic Splošne bolnišnice Jesenice.
V primeru, da v okviru postopka prve obravnave kršitve pacientovih pravic ni sklenjen dogovor o načinu rešitve spora, pristojna oseba pacienta pouči o možnosti vložitve zahteve za drugo obravnavo kršitve pri Komisiji Republike Slovenije za varstvo pacientovih pravic, ki o drugi zahtevi odloča v skladu z določbami ZPacP.
Naslov za drugo obravnavo pacientovih pravic je:
Pravico do obravnave kršitev pacientovih pravic imate vedno, kadar menite, da so vam bile kršene pravice določene z zakonom o pacientovih pravicah in je že bila izvedena prva obravnava kršitve pacientovih pravic. Drugo zahtevo za obravnavo kršitve pacientovih pravic lahko vložite najpozneje v 15 dneh po vročitvi zapisnika iz postopka za obravnavo prve zahteve ali v 15 dneh po poteku roka za izvršitev dogovora, če pa izvajalec prve obravnave ne izvede (molk organa), lahko vložite drugo zahtevo v 30 dneh od vložitve popolne prve zahteve.
Več o postopku druge obravnave lahko preberete na spletni strani Ministrstva za zdravje.
PACIENTI & OBISKOVALCI |
BOLNIŠNICA |
PRAVNA OBVESTILA |
|
SLEDITE NAM |
2018 © Splošna bolnišnica Jesenice
Vse pravice pridržane.
Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje
Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.